Inspiration til 8 forskellige kålsalater

 

Jeg tror, at godt alle danskere kunne spise lidt mere grønkål, end de gør 😉 Der er  simpelthen ikke det, grønkål ikke gør godt for 😉

Hvis man skal udpege én suveræn kilde til calcium, vil det uden tvivl være grønkål. Ikke alene indeholder det dobbelt så meget calcium som komælk, men det indeholder også lige så meget jern som rødt kød. Og i modsætning til de to fødevarer, så indeholder grønkål en lang række phytokemikalier, der bl.a. kan hæmme væksten af kræftceller. Og hvis man så oven i købet kan få det til at smage super godt, så er det vist en winwinwin 😄🏆👏🏼

Diætist Felding

MAIL diaetist@felding.dk
TELEFON 22 27 64 63
CVR 35185410

KLINIK PÅ ØSTERBRO - Åben alle dage undtagen fredag
Sankt Kjelds Plads 6
2100 København Ø

KLINIK I RUNGSTED - Åben fredage
Rungsted Bytorv 1
2960 Rungsted Kyst

Følg mig på Facebook - og få klar besked og tips om sund kost

GENVEJE

ARTIKLER

BLOG

INTERVIEWS

OPSKRIFTER

BEHANDLINGER

BOOK TID

FOREDRAG

BOG

OM MARIA

© Alle rettigheder forbeholdes - Maria Felding 2017

Kontakt

12 + 15 =